sobota, 20 października 2012

Gintrowski i Alfa Centuari


Zmarł Przemysław Gintrowski. Co więcej można powiedzieć? Wielcy odchodzą, zostają zbrodniarze, popeliniarze i użyteczni idioci. Tych ostatnich, to jest upiorna przytłaczająca większość. Wygląda na to że ilość "użytecznych" osiągneła masę krytyczną w skali całego świata... Historia lubi się powtarzać.



...Dosyć sztywną mam szyję
I dlatego wciąż żyję
Że polityka dla mnie to w krysztale pomyje
Umysł mam twardy jak łokcie
Więc mnie za to nie kopcie
Że rewolucja dla mnie to czerwone paznokcie...



Odkryto exo-planetę w okolicy Alfa Centauri. Blisko, jakieś 4.3 lata świetlne tylko. Blisko. Pamiętam jak dawno temu, mądrzy inaczej 'znafcy' twierdzili że pewnie nie ma planet po za Układem Słonecznym. Bo nie znaleziono, bo nie ma, więc nie ma. Dziś znamy 842 planety istniejące poza naszym Układem (stan na 16 października 2012). Wychodzi na to że planety to nie są jakąś aberracją, tylko w zasadzie normą. Dokładnie tak jak przewidział w swoim czasie Giordano Bruno i opisał w swoim Dell'infinito universo e mondi (1584)

Brak komentarzy: